Autor Wątek: Zaktualizowałem Subiekta nexo i nie działa  (Przeczytany 2675 razy)

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
(na podstawie zgłoszenia)
Zainstalowałem Subiekta nexo do najnowszej wersji.
Teraz przy próbie wydruku dokumentu czy realizacji zamówienia pojawiają się błęd.
Czy trzeba znowu skopiować biblioteki?

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Tak, po każdej aktualizacji Subiekta nexo albo zmianie pól własnych trzeba skopiować biblioteki.
Jak ProstaPaczka nie będzie posiadała aktualnych bibliotek to Sfera Subiekta nexo będzie odrzucać połączenie.

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Zdarzyło się, że po aktualizacji Subiekta nexo zmienił się katalog w którym nexo trzyma swoje biblioteki.
Jeżeli kopiowanie bibliotek odbywa się za pomocą funkcji wbudowanej w ProstąPaczkę (z poziomu ustawień), to należy zweryfikować czy jest tam ustawiony odpowiedni katalog.
Jeżeli biblioteki kopiowane są ręcznie, to trzeba zwrócić uwagę czy nexo nie utworzył nowego folderu na binaria (biblioteki)