Autor Wątek: v24.6.1  (Przeczytany 1306 razy)

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1828
Wydaliśmy nową wersję systemu PP Mag v24.6.1

Ogólne 
- Poprawiliśmy obsługę dokumentów anulowanych i zablokowanych do obsługi
- Dodaliśmy do instalatora pusty plik dla stylów (.css) aby system nie zgłaszał jego braku podczas wyświetlania raportów w przeglądarce

PP Mag
- Poprawiliśmy weryfikację licencji przy uruchamianiu  zakładki przyjęcia i wydania 
- Na liście dokumentów w zakładkach przyjęcia i wydania dodaliśmy opcję anulowania  dokumentu z poziomu menu kontekstowego
- W zakładce WYDANIA dodaliśmy możliwość zbiorczego anulowania dokumentów 
- W zakładce WYDANIA dodaliśmy możliwość odpięcia dokumentu od nośnika (z poziomu menu kontekstowego)
- W ustawieniach parametrów kolektora rozszerzyliśmy opis dla właściwości w sekcji połączenia
- Zmieniliśmy zawartość wyświetlaną w zakładce NOWOŚCI, aby pokazywała najnowsze aktualizacje
- Usunęliśmy możliwość zmiany statusu na Anulowany za pomocą funkcji "Zmień status"
- W zakładce WYDANIA dodaliśmy możliwość zmiany statusu Anulowany na Brak lub Gotowy do wydania 
- W zakładce PRZYJĘCIA dodaliśmy możliwość zmiany statusu Anulowany na Brak lub Gotowe do rozłożenia 
- Poprawiliśmy zbiorcze odświeżanie  dokumentów przyjęć aby wyświetlany był pasek postępu 

API  (IIS)
- Poprawiliśmy mechanizm rejestracji operacji odkładania nośnika aby rejestracja następowała po zweryfikowaniu poprawności żądania 
- Dodaliśmy rejestrowanie operacji zmiany statusu dokumentu, aby kolektor mógł odpytać o wynik operacji   

PP Kolektor
- Na ekranie listy nośników poprawiliśmy proces odkładania nośnika aby w razie problemów komunikacyjnych pozwalał na sprawdzanie statusu zakończenia operacji nawet jeżeli dochodzi do timeoutu podczas odpytywania o wynik operacji
- Na ekranie pakowania dodaliśmy możliwość sprawdzenia statusu oznaczania dokumentu jako spakowany, jeżeli w trakcie zmiany dojdzie do problemu komunikacyjnego 
- Na ekranie podglądu towaru dodaliśmy wyświetlanie daty aktualizacji danych (na samym dole okna)
- Dodaliśmy możliwość aktualizacji danych towaru na ekranie podglądu towaru
- Dodaliśmy automatyczną aktualizację towaru przy wejściu do okna podglądu towaru
- Na ekranie weryfikacji dodaliśmy możliwość wyświetlenia okna do wprowadzenia ilości automatycznie po zeskanowaniu towaru (opcja możliwa do ukrycia w ramach zestawu ustawień)
- Przebudowaliśmy (refactoring) mechanizm obsługi menu kontekstowego w oknie weryfikacji 
- W oknie zmiany ilości zeskanowanego, podczas weryfikacji, towaru dodaliśmy  wyświetlanie nazwy towaru lub kodu kreskowego jeżeli towar nie został jeszcze rozpoznany 
- Zmieniliśmy  sposób działania skanowania towaru na ekranie weryfikacji, aby nie wyświetlał błędu po zeskanowaniu nieznanego towaru
- Na ekranie tworzenia dokumentu w ERP dodaliśmy możliwość wyświetlenia okna do wprowadzenia ilości automatycznie po zeskanowaniu towaru (opcja możliwa do ukrycia w ramach zestawu ustawień)
- W oknie zmiany ilości, na ekranie tworzenia dokumentu, dodaliśmy wyświetlanie nazwy towaru lub kodu kreskowego (jeżeli towar nie został jeszcze rozpoznany)

Integracja z Subiekt GT
- W ustawieniach edycji źródła zmieniliśmy opis właściwości zmiany flag, aby informował że nazwy flag muszą być takie same dla każdego typu dokumentu
- Poprawiliśmy zamykanie dokumentu po nieudanej zmianie flagi, aby dokument nie był blokowany przez Sferę
- Zoptymalizowaliśmy proces zmiany flagi dokumentu  eliminując nadmiarowe pobieranie danych towaru z bazy Subiekta GT
- Poprawiliśmy komunikaty wyświetlane podczas zmiany flagi, aby zawierały właściwy typ zadania