Autor Wątek: Autoryzacja konta - przycisk potwierdzenia nie działa  (Przeczytany 6284 razy)

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Przy autoryzacji konta Allegro we wbudowanej przeglądarce nie działa przycisk potwierdzający powiązanie aplikacji ProstaPaczka z danym kontem Allegro.
Prawdopodobnie Allegro zmieniło "coś" co powoduje że wbudowana w .NET Framework przeglądarka nie pozwala na wciśnięcie przycisku.
Wbudowana przeglądarka opiera się na IE11, więc nic dziwnego że Allegro może jej już nie wspierać :)

Z naszych obserwacji wynika, że można taki problem "obejść":
1. Trzeba się zalogować na konto które chcemy zautoryzować w innej przeglądarce (np. Chrome, Firefox)
2. uruchamiamy autoryzację konta - wyświetli się okno do wpisania loginu i hasła
3. Logujemy się do konta Allegro - powinno pojawić się okno do potwierdzenia połączenia konta z aplikacją ProstaPaczka
4. Na wszelki wypadek trzeba wcisnąć przycisk potwierdzenia
5. Jak przycisk nie działa - należy skopiować cały adres (URL) z pola tekstowego w lewym górnym rogu
6. Wkleić cały adres w przeglądarce gdzie jesteśmy zalogowani do konta - powinno się wyświetlić okno potwierdzenia połączenia
7. Należy zatwierdzić połączenie
8a. W oknie autoryzacji (gdzie wyświetla się dalej komunikat o powiązaniu) kliknij przycisk znajdujący się po prawej stronie od adresu URL (przycisk nie posiada nazwy).
8b. Można też zamknąć okno autoryzacji i uruchomić jeszcze raz autoryzację - jeżeli powiązanie nastąpiło już wcześniej to nie powinno być problemu i zwrócony zostanie token dostępowy.


W wersji 20.2.6 dodaliśmy możliwość autoryzacji konta  w nowej kontrolce, bazującej na Microsoft Edge, jednak z dokumentacji wynika, że dobrze działać może tylko na aktualnych systemach Windows 10.