Gość
Zaloguj się
Rejestracja
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
. Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Menu
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Tagi
Zaloguj się
Rejestracja
Polityka prywatności
ProstaPaczka2
/
PP Kolektor - aplikacja na kolektory danych dla Subiekta GT i Subiekta nexo
/
Filmy o kolektorach
/
Jak obsłużyć brak towaru na kolektorze?
Drukuj
Strony: [
1
]
Autor
Wątek: Jak obsłużyć brak towaru na kolektorze? (Przeczytany 6005 razy)
Sierpień 05, 2022, 10:51:25 am
Tomek
Administrator
Sr. Member
Wiadomości: 322
Jak obsłużyć brak towaru na kolektorze?
W poniższym filmie prezentujemy sposób postępowania z brakiem towaru ujawnionym podczas kompletacji w trybie wiele dokumentów na jeden nośnik. Jest to najtrudniejszy przypadek - w pozostałych trybach wystarczy odłożyć nośnik ze statusem brak (kompletacja wielonośnikowa) lub odłożyć towar z zamówienia na nośnik braków lub token (kompletacja w trybie solo - jeden dokument na raz).
PP Kolektor dla Subiekta GT i Subiekta nexo - obsługa braków
Zapisane
https://prostapaczka.pl
Drukuj
Strony: [
1
]
ProstaPaczka2
/
PP Kolektor - aplikacja na kolektory danych dla Subiekta GT i Subiekta nexo
/
Filmy o kolektorach
/
Jak obsłużyć brak towaru na kolektorze?