ProstaPaczka2
ProstaPaczka2 => Kurierzy => Wątek zaczęty przez: Piotr w Październik 02, 2019, 09:22:22 am
-
Chyba znowu uległy zmianie zasady obsługi ubezpieczenia w przesyłkach Allegro iNpost Paczkomaty.
Może to jest pokłosie zmian omawianych w tym wątku: https://forum.prostapaczka.pl/index.php/topic,82.0.html
Otrzymujemy informację od klientów, że pojawiają się komunikaty:
Status listu: offers_prepared, ale nie znaleziono oferty dla wybranego serwisu: inpost_locker_allegro
W głębi komunikatu odczytaliśmy, że problem dotyczy ubezpieczenia:
"unavailability_reasons": [
{
"key": "insurance_cannot_validate_amount",
"message": "Cannot validate insurance amount."
},
{
"key": "insurance_maximum_not_available",
"message": "Maximum insurance value is unavailable."
}
]
Klienci potwierdzają, że jak dla przesyłek Allegro InPsotu ustawi się ubezpieczenie 0 PLN, to listy generują się bez problemu.
Ze swojej strony będziemy starali się wyjaśnić to z InPostem, oraz przygotujemy modyfikację, aby te komunikaty wyświetlały się w oknie formularza listu.
-
Bardzo możliwe, że InPost nie pozwala ustawiać ubezpieczenia tylko dla przesyłek, które rozpozna jako SMART.
Jeden z klientów zauważył, że dla zwykłych przesyłek Allegro Paczkomaty ubezpieczenie może być włączone.
-
W wersji 19.10.0 (https://forum.prostapaczka.pl/index.php/topic,98.0.html)
Dodaliśmy poprawkę, która pozwoli na lepsze odczytywanie takich komunikatów.