ProstaPaczka2
ProstaPaczka2 => Kurierzy => Wątek zaczęty przez: Tomek w Luty 12, 2021, 12:13:48 pm
-
Szanowni Państwo, poniżej przekazujemy wiadomość, jaką właśnie dostaliśmy od PEKAES:
Uprzejmie informujemy, że dzisiaj nastąpiła awaria systemu informatycznego PEKAES. Pracownicy Działu Informatyki pracują nad przywróceniem funkcjonowania systemów.
Będziemy informować o rozwoju wypadków.
-
Strona PEKAES już od kilku dni działa ale nie mogę wygenerować listu poprzez PP2.
Otrzymuję komunikat: "Nie udało się odczytać komunikatu jako XML. Brak elementu głównego"
-
Aplikacja na stronie internetowej przewoźnika zwykle jest osobnym systemem i mogą działać niezależnie od siebie.
Jedno może działać a drugie nie.
Jeżeli dalej nie udaje się przygotować listu, to prosimy o przesłanie pełnego komunikatu (można go uzyskać klikając w znak zapytania w oknie edycji listu). Musielibyśmy go przeanalizować i dopytać się wsparcia firmy Pekaes czy to jest wina awarii czy inny problem.
-
Poszło na PW.
-
W odpowiedzi na żądanie utworzenia listu zwracany jest "pusty" komunikat
<AddShipmentResult>
<Result>0</Result>
<ResultDetails1 />
</AddShipmentResult>
</AddShipmentResponse>
Nie ma tutaj ani informacji że przesyłka została utworzona ani informacji o błędnym żądaniu.
Przesłaliśmy zapytanie do wsparcia firmy Pekaes aby pomogli ustalić przyczynę.
-
Nie mamy jeszcze stanowiska firmy pekaes, ale pojawił się inny klient z podobnym zgłoszeniem.
Rozumiem, że dalej API Pekaesu nie działa?
-
API dalej nie działa - generujemy listy przez WWW
-
Dostaliśmy informację o Pekaesu, że najprawdopodobniej nastąpił reset hasła.
Zalecamy kontakt ze wsparciem Pekaesu aby jeszcze raz przekazali dane do API.
-
Potwierdzam. Problem rozwiązany.
-
Dziękujemy za potwierdzenie.
Szkoda że nie dali normalnego komunikatu że dane autoryzacyjne są niepoprawne i każą się takich rzeczy domyślać.
Przekażemy im sugestię aby dodali obsługę takich sytuacji.