Autor Wątek: Awaria systemu PEKAES 2021-02-12  (Przeczytany 4185 razy)

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 313
Szanowni Państwo, poniżej przekazujemy wiadomość, jaką właśnie dostaliśmy od PEKAES:

Cytuj
Uprzejmie informujemy, że dzisiaj nastąpiła awaria systemu informatycznego PEKAES. Pracownicy Działu Informatyki pracują nad przywróceniem funkcjonowania systemów.

Będziemy informować o rozwoju wypadków.
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2021, 01:57:27 pm wysłana przez Piotr »

fixem

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 17
Strona PEKAES już od kilku dni działa ale nie mogę wygenerować listu poprzez PP2.
Otrzymuję komunikat: "Nie udało się odczytać komunikatu jako XML. Brak elementu głównego"

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Aplikacja na stronie internetowej przewoźnika zwykle jest osobnym systemem i mogą działać niezależnie od siebie.
Jedno może działać a drugie nie.

Jeżeli dalej nie udaje się przygotować listu, to prosimy o przesłanie pełnego komunikatu (można go uzyskać klikając w znak zapytania w oknie edycji listu). Musielibyśmy go przeanalizować i dopytać się wsparcia firmy Pekaes czy to jest wina awarii czy inny problem.

fixem

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 17

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
W odpowiedzi na żądanie utworzenia listu zwracany jest "pusty" komunikat

<AddShipmentResult>
        <Result>0</Result>
        <ResultDetails1 />
      </AddShipmentResult>
    </AddShipmentResponse>

Nie ma tutaj ani informacji że przesyłka została utworzona ani informacji o błędnym żądaniu.
Przesłaliśmy zapytanie do wsparcia firmy Pekaes aby pomogli ustalić przyczynę.

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Nie mamy jeszcze stanowiska firmy pekaes, ale pojawił się inny klient z podobnym zgłoszeniem.
Rozumiem, że dalej API Pekaesu nie działa?

fixem

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 17
API dalej nie działa - generujemy listy przez WWW

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Dostaliśmy informację o Pekaesu, że najprawdopodobniej nastąpił reset hasła.

Zalecamy kontakt ze wsparciem Pekaesu aby jeszcze raz przekazali dane do API.

fixem

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 17
Potwierdzam. Problem rozwiązany.

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Dziękujemy za potwierdzenie.
Szkoda że nie dali normalnego komunikatu że dane autoryzacyjne są niepoprawne i każą się takich rzeczy domyślać.
Przekażemy im sugestię aby dodali obsługę takich sytuacji.