Autor Wątek: DPD - nie widać listów w aplikacji online DPD  (Przeczytany 1617 razy)

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
(na podstawie zapytania)
Przygotowuję etykiety DPD w ProstejPaczce. Widać etykietę i dane listu przewozowego.
Jak próbuję wyszukać ten list w aplikacji internetowej DPD (WebKlient) to nie mogę znaleźć tych listów.
Wygląda to tak, jakby listy nie przeszły do DPD.

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Aplikacja internetowa DPD (WebKlient) nie wyświetla listów przygotowanych przez API.
Jest to wyjątek bo inni przewoźnicy wyświetlają listy wprowadzone przez swoje API.

Etykieta do listu DPD generowana jest przez system DPD, więc jeżeli ona się pokazała i można ją wydrukować to znaczy że system DPD posiada informację o tym liście przewozowym w swoim systemie.
Tyle że ich nie pokazuje.

Zachęcam do przesyłania próśb bezpośrednio do DPD to może dodadzą wyświetlanie listów wprowadzonych przez API.