ProstaPaczka2
ProstaPaczka2 => Kurierzy => Wątek zaczęty przez: bioires w Styczeń 16, 2020, 08:54:23 am
-
Przy tworzeniu listów do Allegro Paczkomatów, zaciągniętych z Sello 1.30 do każdej transakcji pojawia się komunikat "Email odbiorcy nie zawiera zanku '+'"
Jaki jest tego powód?
-
Niestety nie pamiętam czy w wersji 1.30 Sello ten email z plusem jest dostępny. Proszę sprawdzić w Sello, czy przy transakcji jest dostępny email z plusem? Proszę też o informację, czy mówimy o starym API InPost, czy ShipX. Dodatkowo proszę wskazać z jakiej wersji PP2 Pan korzysta.
-
1) W Sello widzę, że ten mail jest nadal dostępny. Przykład zamieszczam w załączniku.
2) Mówimy o Inpost Shipx.
3) Wersja PP2 v20.1.3.0.
-
Zabieramy się za sprawdzenie - będziemy informować na bieżąco w tym wątku.
-
Jeszcze doprecyzuję - chodzi o Sello 1.33?
-
Tak, przepraszam. O wersję 1.33.0
-
Proszę spróbować ręcznie skopiować email z plusem z Sello i wkleić go do formularza listu - czy w tym przypadku komunikat się zmienia?
-
Tak. Jeżeli ręcznie przekleję e-mail z plusem to komunikat znika i list zostaje stworzony
-
Dziękuję.
Bardzo proszę na tą chwilę pomęczyć się ręcznie wklejając maile z Sello na formularz listu, aby nie blokować Państwu pracy.
Jak tylko znajdziemy przyczynę, damy znać w tym wątku, że wyszła nowa wersja. Prosimy kliknąć przycisk powiadamiaj.
Przepraszamy za niedogodności.
-
Właśnie zauważyłem, że to nie dotyczy tylko paczek Inpostu, ale dosłownie wszystkich. Do wszystkich paczek zaciąga e-maile bez "+"
-
Wiem, dziękuję. Ustaliliśmy już przyczynę. Aktualnie wprowadzamy zmiany w kodzie.
-
Wersja 20.01.3.3 zawierająca poprawki jest już dostępna: https://www.lcsoft.pl/pp