Nie napotkaliśmy wcześniej na takie problemy.
Może to być problem z samą drukarką, sterownikami, etykietą pobraną przez kuriera, może siecią.
Aby próbować diagnozować problem trzeba byłoby odpowiedzieć na pytania:
1. Czy jak tą samą etykietę wydrukuje się ponownie na tej samej drukarce to czy drukuje się w całości czy tylko częściowo?
2. Czy problem dotyczy etykiet jednego przewoźnika czy różnych?
3. Czy problem powstaje przy wydruku zbiorczym (np. z zakładki przewoźnika) czy pojedynczym (np. z zakładki Sello)
4. Czy wydruk jest zmniejszony (cała etykieta ale mała) czy ucięty (np. tylko dane odbiorcy)?
5. Czy na innych drukarkach w firmie występują też takie problemy?
Na początku wykluczałbym problem z samą etykietą, bo to się rzadko zdarza aby była uszkodzona.
Sprawdziłbym czy problem nie ustąpi po zrestartowaniu drukarki, albo przeinstalowaniu sterowników.