W niniejszym wątku będziemy starali się umieszczać podpowiedzi do najczęściej pojawiających się komunikatów przekazywanych przez serwery firmy FedEx w momencie tworzenia listu przewozowego.
Kanał żądania przekroczył limit czasu, próbując wysłać po ...
Komunikat oznacza, że przekroczony został limit czasu oczekiwania na komunikację z serwerem API FedEx. Może to być spowodowane:
- brakiem dostępności serwera API FedEx, np.: awaria, przerwa serwisowa, problem z internetem
- problemem z połączeniem po stronie klienta, np.: brak internetu, problemy po stronie dostawcy internetu. Warto sprawdzić na innym operatorze czy problem występuje, jeżeli tak, to świadczyłoby to o niedostępności serwera API FedEx.
[-1] - Blad metody zapiszListV2
Ogólny komunikat, który mówi że coś jest nie tak i trzeba samodzielnie "zgadnąć" gdzie leży przyczyna.
Najczęściej może pojawiać się przy błędach podpaczek - dlatego w pierwszej kolejności należy zweryfikować czy wszystkie zdefiniowane paczki posiadają uzupełnione wagi i wymiary.
Jeżeli list wydaje się poprawny to należy komunikat przesłać do wsparcia firmy FedEx aby wskazali przyczynę jego występowania.