Autor Wątek: GLS - czy można wprowadzić kwotę ubezpieczenia?  (Przeczytany 1403 razy)

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
(na podstawie zgłoszenia)
Chciałbym ubezpieczać przesyłki GLSu na dodatkową kwotę.
Nie widzę w ProstejPaczce pola do wpisania takiej kwoty przy edycji listu GLS.

Czy jest taka możliwość?

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Według wsparcia firmy GLS nie ma możliwości określenia kwoty ubezpieczenia przesyłki w API ADE PLUS.
Jeżeli API nie zapewnia takiej funkcji, to nie da się tego też zrobić w ramach ProstejPaczki.

Wg. GLSu wszystkie przesyłki są standardowo ubezpieczone.

Dobrze będzie skontaktować się z opiekunem handlowym firmy GLS, aby dowiedzieć się jakie jest to ubezpieczenie i na jakich zasadach funkcjonuje.
Warunki mogą różnić się dla każdego klienta (mogą zależeć od umowy).