ProstaPaczka2
ProstaPaczka2 => Kurierzy => Wątek zaczęty przez: Piotr w Październik 22, 2019, 10:10:24 am
-
W dniu dzisiejszym pojawiło się już kilka zgłoszeń dotyczących przygotowania listów przez InPost ShipX.
Na formularzu edycji listu pojawia się wtedy tekst:
Wiadomosć błędu: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
Wygląda to tak, jakby serwer InPostu nie zwrócił odpowiedzi.
na razie próbujemy zidentyfikować problem.
Na tą chwile nie mamy informacji od samego InPostu.
-
Aktualnie komunikat zmienił formę. Teraz pojawia się informacja:
Unexpected error occurred. Contact your administrator at xxxxx@inpost.pl. In the message you can also enter the ID xxxxxxx-xxxx-xxxx-ad8d-xxxxxxxxxxxwhich will speed up diagnosing the problem. (status: 500 - internal_server_error)
Nadal nie mamy wieści z InPost, ale ten komunikat jednoznacznie wskazuje błąd serwera InPost ("internal_server_error").
Będziemy się odzywać na bieżąco!
-
Jak InPost zaczął zwracać jakiekolwiek komunikaty w odpowiedzi na żądanie przygotowania listu, to już jest jakiś progres :)
Potwierdza to że coś się w InPoście dzieje.
-
Klienci zgłaszają że listów dla InPost ShipX nie można przygotować także z innych systemów (Sello, Shoper).
Kolejne potwierdzenie że problem leży po stronie InPostu.
-
Jeden z klientów zgłosił że u niego ruszyło, ale bardzo wolno.
Wygląda na to jakby powoli się podnosili.
-
Mamy informację od klienta, że nie działa również Manager Paczkomatów online.
-
Otrzymałem informację od naszego opiekuna InPost, że:
"mamy jakąś globalną awarię. Temat został już zgłoszony , rozwiązujemy sprawę."
-
Znowu spływają informacje, że przestały się generować listy.
Tak więc awaria jeszcze się nie zakończyła :(
-
Otrzymałem informację od naszego opiekuna InPost, że:
"mamy jakąś globalną awarię. Temat został już zgłoszony , rozwiązujemy sprawę."
Dziękujemy za informację. Nam zostaje trzymanie kciuków że uda się im szybko to poprawić.
-
Pojawiła się kolejna informacja że już działa.
Oby znowu nie przestało :)
-
U nas znowu przestało :(
-
u nas właśnie ruszyło i działa
-
Patrząc na daty dodania wiadomości to co pól godziny jest zmiana sytuacji :)
-
i znowu wywaliło..
-
Na wszelki wypadek proszę wkleić treść komunikatu - może chodzi o coś innego :)
-
Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
Serwer przewoźnika odrzucił utworzenie listu przewozowego z powodu błędów:
Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
-
Proszę o przesłanie całego komunikatu (poprzez wciśnięcie przycisku po prawej stronie pola z komunikatem) i przesłanie go do nas na maila.
Dobrze będzie jakby przesłał Pan od razu logi z katalogu:
C:\ProgramData\LCSoft\ProstaPaczka\LOGI
(na początku jest data - wystarczą logi z dzisiaj)
Upewnimy się czy to jest brak odpowiedzi czy coś innego.