Autor Wątek: InPost ShipX - Odwołanie do obiektu nie zostało ustawion  (Przeczytany 10597 razy)

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
W dniu dzisiejszym pojawiło się już kilka zgłoszeń dotyczących przygotowania listów przez InPost ShipX.

Na formularzu edycji listu pojawia się wtedy tekst:
Cytuj
Wiadomosć błędu: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.

Wygląda to tak, jakby serwer InPostu nie zwrócił odpowiedzi.
na razie próbujemy zidentyfikować problem.
Na tą chwile nie mamy informacji od samego InPostu.

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 314
Aktualnie komunikat zmienił formę. Teraz pojawia się informacja:

Cytuj
Unexpected error occurred. Contact your administrator at xxxxx@inpost.pl. In the message you can also enter the ID xxxxxxx-xxxx-xxxx-ad8d-xxxxxxxxxxxwhich will speed up diagnosing the problem. (status: 500 - internal_server_error)

Nadal nie mamy wieści z InPost, ale ten komunikat jednoznacznie wskazuje błąd serwera InPost ("internal_server_error").

Będziemy się odzywać na bieżąco!
« Ostatnia zmiana: Październik 22, 2019, 10:24:22 am wysłana przez Piotr »

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Jak InPost zaczął zwracać jakiekolwiek komunikaty w odpowiedzi na żądanie przygotowania listu, to już jest jakiś progres :)
Potwierdza to że coś się w InPoście dzieje.

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Klienci zgłaszają że listów dla InPost ShipX nie można przygotować także z innych systemów (Sello, Shoper).
Kolejne potwierdzenie że problem leży po stronie InPostu.

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Jeden z klientów zgłosił że u niego ruszyło, ale bardzo wolno.
Wygląda na to jakby powoli się podnosili.

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 314
Mamy informację od klienta, że nie działa również Manager Paczkomatów online.

Piekarz

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 13
Otrzymałem informację od naszego opiekuna InPost, że:
 "mamy jakąś globalną awarię. Temat został już zgłoszony , rozwiązujemy sprawę."

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Znowu spływają informacje, że przestały się generować listy.
Tak więc awaria jeszcze się nie zakończyła :(

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Otrzymałem informację od naszego opiekuna InPost, że:
 "mamy jakąś globalną awarię. Temat został już zgłoszony , rozwiązujemy sprawę."

Dziękujemy za informację. Nam zostaje trzymanie kciuków że uda się im szybko to poprawić.

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Pojawiła się kolejna informacja że już działa.
Oby znowu nie przestało :)

Piekarz

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 13

danielpabijan

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 11

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Patrząc na daty dodania wiadomości to co pól godziny jest zmiana sytuacji :)


Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Na wszelki wypadek proszę wkleić treść komunikatu - może chodzi o coś innego :)