Autor Wątek: InPost ShipX - problemy z przygotowaniem etykiet  (Przeczytany 1883 razy)

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
W dniu dzisiejszym otrzymujemy zgłoszenia że pojawiają się komunikaty w oknie edycji listu o tym że InPost nie przygotował przesyłki w odpowiednim czasie

Cytuj
Serwer InPost nie przygotował przesyłki w odpowiednim czasie (prób: 20, czas między próbami: 3000 s

Jako że występuje to u kilku klientów i stało się nagle, to zakładamy że serwer InPostu ma jakiś problem.

Prosimy o zapoznanie się też z wątkiem:
InPost ShipX - Serwer InPost nie przygotował przesyłki w odpowiednim czasie
Zalecamy uwagę w przypadku tworzenia etykiet SMART przy takich komunikatach (więcej opisu w wątku powyżej)

fixem

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 17
Potwierdzam cały czas problem.
Inpost potwierdził problem?

Krzysztof

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 13
U nas to samo od rana do chwili obecnej.

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 314
Dostaliśmy informację od jednego z klientów, że już jest ok. Czy ktoś potwierdzi?

fixem

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 17
Listy się generuję ale powoli. Pojawia się info o błednym mailu. Po kilku zatwierdzeniach generuje list. Coś się strasznie sypie...

Krzysztof

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 13
U nas ten sam problem z mailem, w innej firmie, która pracuje na innym oprogramowaniu ta sama historia.

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Zamykam wątek dla porządku.
Kolejne awarie serwisu kuriera będą obsługiwane w innych wątkach.