Od DPD zwykle klient otrzymuje dane do logowania w postaci:
(poniższe dane są przykładowe)
DPDServices, DPDAppServices, DPDInfoServices:
login: 26229301
hasło:fdkfjI$RJFDkfjd
masterfid: 272224
fidy DPDServices: 262293,262295
fidy DPDAppServices: 262293,262296
channels DPDInfoServices: 262293
Aby śledzenie przesyłek działało w sposób prawidłowy, to musi być dodane konto z tymi danymi w:
PP2 -> DPD -> zębatka -> KONTA
Konto musi posiadać uzupełnione dane do tworzenia listów (login, hasło i masterFID) oraz dane do Info Serwisów (api śledzenia DPD).
Jeżeli jest wiele kont dostępowych do API kuriera DPD, to należy upewnić się że dane logowania do api śledzenia i dane do tworzenia przesyłek są ze sobą powiązane.
Jeżeli dane do ttrackingu będą pochodziły z innego konta to śledzenie może nie działać prawidłowo.
W ustawieniach konta dostępowego do DPD w sekcji dla Info Serwisów należy wpisać:
login: 26229301
hasło:fdkfjI$RJFDkfjd
Najlepiej upewnić się czy dane są poprawne sprawdzając status logistyczny w zakładce HISTORIA - wystarczy kliknąć prawym przyciskiem myszy na liście DPD. Jeżeli dane są prawidłowe to powinien wyświetlić się aktualny status logistyczny tej przesyłki.
Należy uważać na to, że list jest ściśle powiązany z kontem dostępowym, jeżeli dodawane były nowe konta i usuwane stare (zmieniał się GUID konta dostępowego) to referencja między listem a kontem mogła zostać utracona, przez co nie da się sprawdzić statusu przesyłek.
W takich przypadkach trzeba byłoby modyfikować wpisy w bazie danych programu, a tego nie zalecamy robić samodzielnie