ProstaPaczka2

ProstaPaczka2 => Kurierzy => Wątek zaczęty przez: bioires w Listopad 18, 2019, 09:40:16 am

Tytuł: Paczka w Ruchu - zły numer telefonu
Wiadomość wysłana przez: bioires w Listopad 18, 2019, 09:40:16 am
Witam,
Przy tworzeniu listów przewozowych program PP2 zaciąga dane do wysyłki z "Danych kontrahenta", a nie "Danych do wysyłki". Z tego powodu niestety dochodzi czasami do sytuacji w której numer telefonu nie jest prawidłowy...
Jak można rozwiązać powyższy problem?
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Paczka w Ruchu - zły numer telefonu
Wiadomość wysłana przez: Piotr w Listopad 18, 2019, 10:04:20 am
Dzień dobry
A z którego systemu tworzony jest list (Sello/Subiekt GT/ Subiekt nexo/ WAPRO MAG)?
Tytuł: Odp: Paczka w Ruchu - zły numer telefonu
Wiadomość wysłana przez: bioires w Listopad 18, 2019, 10:24:39 am
Sello
Tytuł: Odp: Paczka w Ruchu - zły numer telefonu
Wiadomość wysłana przez: Tomek w Listopad 18, 2019, 11:29:25 am
Dzień dobry,

Proszę w PP2 -> PACZKI SELLO -> koło zębate -> KOMUNIKACJA Z SELLO -> USTAWIENIA SELLO zmienić opcję "USTALANIE TELEFONU".