Autor Wątek: Paczka w Ruchu - zły numer telefonu  (Przeczytany 2567 razy)

bioires

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 84
Witam,
Przy tworzeniu listów przewozowych program PP2 zaciąga dane do wysyłki z "Danych kontrahenta", a nie "Danych do wysyłki". Z tego powodu niestety dochodzi czasami do sytuacji w której numer telefonu nie jest prawidłowy...
Jak można rozwiązać powyższy problem?
Pozdrawiam

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1770
Dzień dobry
A z którego systemu tworzony jest list (Sello/Subiekt GT/ Subiekt nexo/ WAPRO MAG)?

bioires

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 84

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 314
Dzień dobry,

Proszę w PP2 -> PACZKI SELLO -> koło zębate -> KOMUNIKACJA Z SELLO -> USTAWIENIA SELLO zmienić opcję "USTALANIE TELEFONU".