Autor Wątek: Problem z nadawaniem przesyłek InPost  (Przeczytany 7585 razy)

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 314
Otrzymujemy zgłoszenia następujących błędów:

Cytuj
Serwer przewoźnika odrzucił utworzenie listu przewozowego z powodu błędów:
Nie można połączyć się z serwerem zdalnym
Próba połączenia nie powiodła się, ponieważ połączona strona nie odpowiedziała poprawnie po ustalonym okresie czasu lub utworzone połączenie nie powiodło się, ponieważ połączony host nie odpowiedział 85.128.131.77:443

Problem leży po stronie InPost - czekamy na usunięcie usterki.
Prosimy o cierpliwość.

O dalszych losach zgłoszenia będziemy informować w tym wątku.

Wertis

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 14

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 314

Krzysztof

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 13
Działa już? bo u nas dalej stoi

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 314
Mamy różne sygnały. U jednych działa, u innych nadal nie.
Wbrew pozorom to dobre wieści, ponieważ oznacza to, że InPost pracuje nad rozwiązaniem.

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Sytuacja jest niecodzienna, bo w niektórych miejsca działa połączenie z api InPost ShipX.

Wygląda to na "problem" z połączeniem, który może być przerywany "po drodze" do serwera InPost lub jakiś inny problem z rozpoznaniem domena <-> IP.
Tutaj trzeba byłoby jakiegoś specjalisty od sieci komputerowych aby to rozstrzygnąć :)

Kontaktowaliśmy się ze wsparciem InPost i pracują nad rozwiązaniem problemu.

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Czy dalej są problemy z tworzeniem listów przez InPost ShipX?

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 314
Od jednego z klientów otrzymaliśmy wiadomość, że dziś rano ponownie pojawił się problem z nadawaniem InPost. Klient wyłączył światłowód i podłączył się do sieci LTE - od razu problem ustąpił.

A jak u Was? Wszystko działa?

importbezgranic

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 18
u mnie na jednej firmie działa, na drugiej leży...

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 314
u mnie na jednej firmie działa, na drugiej leży...

A ma Pan możliwość przełączyć się na innego dostawcę internetu? Może jest w tym metoda?

importbezgranic

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 18
niestety nie, serwer mam skonfigurowany,każda zmiana adresu będzie wymagała ingerencji, dzwoniłem do mojego opiekuna inpostu, powiedzieli że mają problem, aktualizują serwery, i nie wszyscy klienci na raz się aktualizują, przerzucili mnie do dział IT gdzie ma to zostać przyspieszone(chyba), więc proszę dzwonić do swoich opiekunów i przedstawić im sytuację.Pozdrawiam

Krzysztof

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 13
nasz dostawca internatu zmienił nam adres IP i ruszyło.

importbezgranic

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 18
no niestety ja nie mam takiej możliwości, skoro tyle czasu działało a nagle coś padło z ich winy, to niech robią, nie będę specjalnie robił całej sieci i konfiguracji serwera bo oni coś spieprzyli...

Krzysztof

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 13
W obu firmach ma Pan Prostą paczkę w tej samej wersji ?

importbezgranic

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 18
tak,jutro będę robił aktualizacje obu firm, więc przy okazji zobaczę pp2, bo nadal leży-na tej jednej firmie, druga działa bez problemu..