Autor Wątek: DHL Parcel Shop - podpowiedzi do komunikatów przewoźnika  (Przeczytany 5237 razy)

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1828
W tym wątku będziemy umieszczać najczęściej pojawiające się komunikaty, które mogą być niezrozumiałe podczas tworzenia listu przewozowego DHL Parcel Shop.


203: Brak parametru w strukturze adresowej odbiorcy - preaviso:phoneNumber lub parametr pusty
W przypadku doręczenia do punktu odbioru DHL (Parcel Shop) wymagane jest zaznaczenie usługi preawizacji dostawy. Komunikat zgłaszany przez serwer DHL mówi, że nie podano numeru telefonu odbiorcy w danych do pre-awizacji Należy upewnić się, że w danych odbiorcy podany jest numer telefonu i zaznaczyć usługę preawizacji w oknie edycji listu przewozowego.


210: Brak wymaganego parametru: content lub parametr pusty
Brak podanej zawartości przesyłki. Należy uzupełnić ten parametr i zatwierdzić ponowne przesłanie listu do DHL.

215: Brak parametru width w strukturze paczki lub parametr pusty
Brak podanej szerokości paczki w tabeli. Należy poprawić dane i zatwierdzić zmianę.

215: Brak parametru height w strukturze paczki lub parametr pusty
Nie podano wysokości paczki. Należy uzupełnić wysokość wszystkich paczek i zatwierdzić ponowne przesłanie listu do DHL.

215: Brak parametru lenght w strukturze paczki lub parametr pusty
Nie podano długości paczki. Należy uzupełnić długość wszystkich paczek i zatwierdzić ponowne przesłanie listu do DHL.

215: Brak parametru weight w strukturze paczki lub parametr pusty
Nie podano wagi paczki. Należy uzupełnić wagę wszystkich paczek i zatwierdzić ponowne przesłanie listu do DHL.



235: Należy podać albo numer telefonu kontaktoweg
Do utworzenia listu wymagane jest podanie numeru telefonu lub adresu e-mail odbiorcy przesyłki. Należy uzupełnić dane w oknie edycji listu i zatwierdzić ponowne przesłanie do serwera DHL.