Taki komunikat
brak nasłuchującego punktu końcowego, który mógłby odebrać komunikat.
pojawia się w sytuacjach gdy programowi nie udało się skomunikować z serwerem przewoźnika (w tym przy przypadku serwerem DPD). Identyczny komunikat pojawi się jak przewoźnik ma awarię i serwer jest wyłączony.
W rzadkich przypadkach taki komunikat może pojawić się jak sygnał "zginie" "po drodze" do serwera DPD. Bywało już tak że u jednego operatora internetu działało a u innego operatora występował taki komunikat.
1. Jeżeli byłaby to awaria serwera przewoźnika, to występowała by u wszystkich klientów i utrzymywała się dłużej.
2. Jeżeli program pracuje na kilku stanowiskach a problem występuje na jednym to by wykluczało awarię przewoźnika i "drogi" od Państwa do serwera kuriera. Tym bardziej jak raz działa a raz nie.
Najlepiej byłoby aby zbadał to informatyk ze znajomością sieci, w innym przypadku to będzie wyłącznie zgadywanie.
Może to być problem z siecią wewnętrzną firmy, może jakiś antywirus blokuje wybiórczo komunikację, a może karta sieciowa ma jakieś problemy.