W wersji v21.9.0 zmieniliśmy proces przygotowania listu w api InPost ShipX (paczkomaty, kurier, allegro inpost) aby w sytuacji, gdy serwer InPostu nie przydzieli numeru listu w wyznaczonym czasie, PP Etykieta wyświetliła zapytanie do użytkownika co ma dalej robić.
Dostępne są możliwości
- Sprawdź jeszcze raz - program jeszcze raz odpyta system Inpostu czy nadany został numer listu
- Anuluj przygotowanie listu - ignoruje to co zarejestrował InPost w swoim systemie i przerywa proces przygotowania listu
- Usuń list z systemy InPost i stwórz nowy - uruchamia usuwanie listu z sytemu InPostu i przechodzi do przygotowania nowego
- Utwórz nowy list - ignoruje to co zarejestrował InPost i rozpoczyna tworzenie nowego listu.
Zalecane jest używanie opcji ponownego sprawdzania. Aby nie tworzyć sytuacji gdzie system InPostu nada numer listu w swoim systemie a list ten nie będzie dostępny w programie.
Szczególnie należy to robić w przypadku przesyłek Allegro Dostawa, gdzie rabaty mogą być naliczane tylko dla pierwszej utworzonej przesyłki.
Jeżeli nie chcemy dłużej czekać (np. system InPostu ma awarię), to zalecane jest usunięcie listu i dopiero później anulowanie jego tworzenia, aby system InPostu nie zatwierdził później tego listu.