ProstaPaczka2
ProstaPaczka2 => Ogólne => Wątek zaczęty przez: Tomek w Styczeń 16, 2020, 12:55:15 pm
-
(przeniesione ze zgłoszenia)
Jak włączyć opcję przesyłania do klienta na adres mailowy podany w zamówieniu numeru nadania paczki?
-
W tym celu należy skonfigurować odpowiednie powiadomienia. Aby to zrobić:
- W zakładce ADMINISTRACJA -> MODUŁY proszę włączyć moduł POWIADOMIENIA
- Proszę przejść do zakładki POWIADOMIENIA
- Proszę kliknąć ikonkę koła zębatego, a następnie wybrać opcję KONFIGURACJA POWIADOMIEŃ
- Proszę kliknąć DODAJ (konfigurację)
- Proszę nadać jej nazwę oraz zdecydować, czy wysyłka będzie automatyczna, czy będzie wyzwalana ręcznie
- Proszę wybrać po jakiej akcji nastąpi wysłanie maila
- Proszę wybrać dla których metod ma być wywoływana ta konkretna konfiguracja (może być dla wszystkich)
- Proszę skonfigurować serwer mail (adres z którego będzie następowała wysyłka)
- Proszę skomponować wiadomość, która będzie wysyłana do zamawiającego
Wiadomość będzie wysyłana jako html lub text. Po kliknięciu przycisku "Wstaw przykładowy tekst" w polu edycyjnym pojawi się nasz propozycja - można się o nią oprzeć komponując swoją. Do treści, a także do pól temat, DO, DW oraz UDW można wstawiać zastępniki. Lista zastępników dostępna jest po kliknięciu opcji "Pokaż listę zastępników".
W polu DO docelowo powinien się znaleźć zastępnik [$#LIST_EMAIL_ODBIORCY#$], ale podczas komponowania czy testowania wiadomości sugerujemy wstawić swój adres e-mail.
-
Kilka linków aby uzupełnić informację:
- Skąd wziąć dane serwera do powiadomień (https://forum.prostapaczka.pl/index.php/topic,287.0.html)
- Powiadomienia na przykładzie integracji Sello z Delta Kurier (https://www.lcsoft.pl/2017/11/27/powiadomienia-przykladzie-integracji-sello-delta-kurier/)
- FAQ – jak dodać powiadomienie odbiorcy po przygotowaniu manifestu? (https://www.lcsoft.pl/2017/06/12/faq-powiadomienie-odbiorcy-przy-manifescie/)