W tym celu należy skonfigurować odpowiednie powiadomienia. Aby to zrobić:
- W zakładce ADMINISTRACJA -> MODUŁY proszę włączyć moduł POWIADOMIENIA
- Proszę przejść do zakładki POWIADOMIENIA
- Proszę kliknąć ikonkę koła zębatego, a następnie wybrać opcję KONFIGURACJA POWIADOMIEŃ
- Proszę kliknąć DODAJ (konfigurację)
- Proszę nadać jej nazwę oraz zdecydować, czy wysyłka będzie automatyczna, czy będzie wyzwalana ręcznie
- Proszę wybrać po jakiej akcji nastąpi wysłanie maila
- Proszę wybrać dla których metod ma być wywoływana ta konkretna konfiguracja (może być dla wszystkich)
- Proszę skonfigurować serwer mail (adres z którego będzie następowała wysyłka)
- Proszę skomponować wiadomość, która będzie wysyłana do zamawiającego
Wiadomość będzie wysyłana jako html lub text. Po kliknięciu przycisku "Wstaw przykładowy tekst" w polu edycyjnym pojawi się nasz propozycja - można się o nią oprzeć komponując swoją. Do treści, a także do pól temat, DO, DW oraz UDW można wstawiać zastępniki. Lista zastępników dostępna jest po kliknięciu opcji "Pokaż listę zastępników".
W polu DO docelowo powinien się znaleźć zastępnik [$#LIST_EMAIL_ODBIORCY#$], ale podczas komponowania czy testowania wiadomości sugerujemy wstawić swój adres e-mail.