Autor Wątek: Jak dodać nowy raport?  (Przeczytany 517 razy)

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1131
Aby przygotować nowy raport należy posiadać zapytanie pobierające dane z bazy danych ProstejPaczki.
Zapytanie takie można przygotować samemu (jak zna się strukturę bazy ProstejPaczki oraz język SQL).
Można także zlecić przygotowanie takiego zapytania nam (wycena indywidualna).

Aby dodać nowy raport należy:
1. W zakładce RAPORTY kliknąć przycisk DODAJ
2. Wpisać nazwę nowego raportu
3. Wkleić przygotowane zapytanie
4. Wybrać poziom dostępu - każdy poziom ma osobne uprawnienia, które pozwalają na sterowanie którzy użytkownicy mogą mieć dostęp do danego raportu
5. Zapisać zmiany

Aby wygenerować raport należy:
1. W lewej części panelu wcisnąć przycisk R (odświeży listę raportów)
2. Wybrać raport z listy
3. Wcisnąć przycisk POBIERZ - na zestawieniu pojawią się wyniki zapytania