Na wstępie należy przesłać formularz zamówienia wersji testowej znajdujący się pod adresem:
https://prostapaczka.pl/formularz-zamowienia-bezplatnej-wersji-testowej/Po zamówieniu w ciągu kilku godzin prześlemy klucz testowy, który umożliwi uruchomienie modułu.
1. Klucz należy wpisać w ADMINISTRACJA -> KLUCZ
2. Program uruchamia się z lokalizacji:
C:\Program Files (x86)\LCSoft\ProstaPaczka\ProstaPaczka.Synch.S2Sgt.exe
(można sobie zrobić skrót na pulpicie)
3. W programie należy wybrać TYP SYNCHRONIZACJI (najwięcej opcji jest dla synchronizacji z zamówieniem)
4. W UST. AKCJI skonfigurować akcję
5. Po konfiguracji najlepiej wywoływać synchronizacje pojedynczych dokumentów wpisują numer pełny dokumentu w polu NR ZAMÓWIENIA
Dla poszczególnych typów synchronizacji:
SubiektGtDokumentWstepny - numer zamówienia
SubiektGtDokumentKoncowy - numer faktury wystawionej w Sello
SubiektGtDokumentKoncowyPozaSello - numer faktury wystawionej w Subiekcie GT
6. Po wykonaniu synchronizacji będzie można przejrzeć jej status klikając w przycisk: WYŚWIETL ZAPISANE
7. Powtórzyć wykonanie akcji można w prawej części okna z poziomu menu kontekstowego pozycji (prawy przycisk myszy)
8. Po zakończeniu testów można ustawić parametry importu w UST.IMPORTU i uruchomić synchronizację przyciskiem ON
Synchronizacja będzie wykonywana od ostatnio zsynchronizowanego dokumentu