W wersji 21.6.1 rozbudowaliśmy mechanizm zarządzania ustawieniami zapisanymi w bazie programu dostępnymi w zakładce ADMINISTRACJA.
Widać teraz będzie datę, w jakiej ustawienie zostało zmodyfikowane oraz użytkownika, który tej zmiany dokonał (użytkownik będzie widoczny tylko wtedy gdy włączona będzie weryfikacja przy uruchamianiu programu dostępna od wersji PREMIUM).
Domyślnie przy zmianie ustawień, które są zapisywane w bazie programu zostawiana jest archiwalna (poprzednia) wersja. Jeżeli ktoś często modyfikuje te ustawienia to w bazie mogło się tego trochę nazbierać.
Do tej pory na liście ustawień w zakładce ADMINISTRACJA były wyświetlane tylko aktualne wersje ustawień.
Aby umożliwić usuniecie z bazy archiwalnych wersji ustawień dodaliśmy możliwość ich wyświetlenia i usunięcia.
Usunięcie archiwalnego ustawienia trwale usuwa je z bazy, dlatego też udostępniona jest tylko opcja pojedynczego usuwania z poziomu menu kontekstowego ustawienia.
Dodatkowo na liście ustawień wyświetlona jest wielkość ustawienia w postaci liczby znaków. zapisanych w bazie. Może dać to jakiś pogląd na temat ilości zajmowanego miejsca.