Autor Wątek: Sprzedaż na Shopee.pl  (Przeczytany 6028 razy)

kidl

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 107
W jaki sposób można realizować LP do zamówień z shopee, żeby korzystać z ich darmowych wysyłek?

Wystawiłem wczoraj trochę towaru na shopee.pl i mam dziś 2 zamówienia. Na tą chwilę zrobiłem LP przez ich platformę. ZK wrzuciłem do SGT i zrealizuję ręcznie. Jeśli coś się tam będzie działo, to muszę znaleźć rozwiązanie na tworzenie darmowych LP, za które płaci shopee.

Nie robiłem LP przez PP, bo nie wiem skąd DPD miałoby wiedzieć, że jest to przesyłka na koszt shopee. Platforma nie udostępnia maila do kupującego. Przynajmniej nie znalazłem.

Liczę tutaj na zespół LCSoft, że znajdziecie jakieś rozwiązanie :)

Na tą chwilę wystawiłem 600 ofert. Na ten tydzień planuję wystawienie jeszcze około 3 tys. Może coś zacznie wpadać.

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Najlepiej będzie zapytać tą platformę czy w ogóle dopuszczają możliwość tworzenia takich przesyłek za pomocą bezpośredniej integracji z DPD.
Może dają osobne dane dostępowe, albo wymagają podania jakiś informacji w treści listu.
Najszybciej będzie jeżeli zwrócą się Państwo do nich z prośbą o podanie wytycznych.

kidl

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 107
Niestety, Shopee nie ma na tą chwilę żadnego rozwiązania do obsługi LP poza ich systemem. Darmowe etykiety można realizować tylko na ich platformie.

Wysłałem do nich sugestię wdrożenia takiego rozwiązania.

Proponuję, żeby więcej osób wysłało do nich taką sugestię. Być może przy dużej liczbie zgłoszeń pochylą się nad tym tematem.

Adres do korespondencji:
sprzedaz@shopee.pl

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Podejrzewam, że chodzi o podobne problemy co z Allegro - dotyczące rozliczeń.
Jak mają etykiety tylko u siebie, to mają pełną kontrolę co i kto wysyła.
Przy innym kurierze jakiś pośrednik stosował rozwiązanie, że każdy klient otrzymywał osobne konto w panelu przewoźnika (API), które było podpięte pod innego płatnika (pośrednika).
Można wtedy było tworzyć listy w API przewoźnika a rozliczać się z pośrednikiem.

kidl

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 107
Żeby uzyskać dostęp do dokumentacji API, należy zarejestrować się i wysłać zgłoszenie przez ten portal
https://open.shopee.com/login

To udało mi się z nimi ustalić. Jakie są możliwości ich API, to już zostawiam zespołowi LC Soft :)

kidl

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 107
Panie Piotrze, sprawdzał Pan, czy uda się zrobić jakąś synchronizację, żeby korzystać z darmowych etykiet Shopee? Coraz mocniej doskwiera mi obsługa tych zamówień. Dzisiaj 130 ZK, które trzeba ręcznie przeklikać w biurze, wydrukować na magazyn, zanieść itd.

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Przepraszam, ale nie sprawdzaliśmy możliwości integracji z tą platformą.
Nie ma na razie zainteresowania taką integracją wśród innych klientów, a byłoby to bardzo pracochłonne zadanie.
Możemy podejść do indywidualnej wyceny takiej integracji.

vikob

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 4
Dzień dobry, podpinam się pod temat. Czy są planowane jakieś wdrożenia pod integrację z darmowymi wysyłkami shopee?
Proszę o zapoznanie się z tematem, bo zapewne z miesiąca na miesiąc przybywa sprzedawców na shopee, którzy będą zainteresowani wysyłką paczek z shopee dzięki PP2.