ProstaPaczka2

ProstaPaczka2 => Ogólne => Wątek zaczęty przez: Piotr w Sierpień 19, 2020, 12:21:42 pm

Tytuł: Zmieniły się dane naszej siedziby, gdzie to zgłosić?
Wiadomość wysłana przez: Piotr w Sierpień 19, 2020, 12:21:42 pm
(na podstawie zapytania)
Zmieniliśmy adres siedziby firmy. Gdzie należy to zgłosić aby adres był zaktualizowany?
Tytuł: Odp: Zmieniły się dane naszej siedziby, gdzie to zgłosić?
Wiadomość wysłana przez: Piotr w Sierpień 19, 2020, 12:28:48 pm
1. Można zgłosić zmianę siedziby do nas abyśmy mogli zaktualizować swoje dane :)
2. Trzeba sprawdzić dane miejsca nadania w ustawieniach przewoźników (moduł przewoźnika -> zębatka -> KONTA) - ten krok należy wykonać jeżeli zmieni się faktyczne miejsce nadania, jeżeli przesyłki były nadawane z innego adresu to należy pozostawić dane nadawcy bez zmian.

Tyle jeżeli chodzi o samą ProstąPaczkę.

Jeżeli nadania są z adresu siedziby to należy uważać, gdyż adres na etykietę jest często wstawiany z systemu przewoźnika i nie ma możliwości jego zmiany w ProstejPaczce.
Jeżeli adres na etykietach jest inny niż podawany w ustawieniach konta dostępowego do API przewoźnika w ProstejPaczce, to trzeba zgłosić prośbę o zmianę adresu do samego przewoźnika.