Autor Wątek: 81095: Wystąpił błąd przy potwierdzaniu powiązania przesyłki z zamówieniem Alleg  (Przeczytany 2988 razy)

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1772
(na podstawie zgłoszenia)

Przy tworzeniu listu do Poczty Polskiej pojawia mi się błąd i trzeba wielokrotnie zapisywać list. Z czym to jest związane?

Cytuj
81095: Wystąpił błąd przy potwierdzaniu powiązania przesyłki z zamówieniem Allegro, należy spróbować ponownie zapisać przesyłkę, .

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1772
Komunikat jest zwracany przez serwer Poczty Polskiej, więc to po ich stronie nie dochodzi do zapisania listu.
Może to być związane ze szczytem paczkowym i jakimiś problemami połączenia Poczta Polska - Allegro.
Jednak to tylko domysły i odpowiedzi może udzielić tylko wsparcie Poczty Polskiej.
Ze strony użytkownika API nie da się pominąć tego problemu. Trzeba czekać aż pracownicy Poczty Polskiej usunął przyczynę po swojej stronie.
Jeżeli po kilku próbach potwierdzania listu da się utworzyć przesyłkę  z tymi samymi danymi to dodatkowo potwierdza, że problem leży po stronie API Poczty Polskiej.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 13, 2021, 09:25:04 am wysłana przez Piotr »

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1772
Wg informacji od wsparcia Poczty Polskiej problem w dniu dzisiejszym nie powinien już występować.