ProstaPaczka2

ProstaPaczka2 => Poczta Polska => Wątek zaczęty przez: Piotr w Grudzień 13, 2021, 09:11:39 am

Tytuł: 81095: Wystąpił błąd przy potwierdzaniu powiązania przesyłki z zamówieniem Alleg
Wiadomość wysłana przez: Piotr w Grudzień 13, 2021, 09:11:39 am
(na podstawie zgłoszenia)

Przy tworzeniu listu do Poczty Polskiej pojawia mi się błąd i trzeba wielokrotnie zapisywać list. Z czym to jest związane?

Cytuj
81095: Wystąpił błąd przy potwierdzaniu powiązania przesyłki z zamówieniem Allegro, należy spróbować ponownie zapisać przesyłkę, .
Tytuł: Odp: 81095: Wystąpił błąd przy potwierdzaniu powiązania przesyłki z zamówieniem Alleg
Wiadomość wysłana przez: Piotr w Grudzień 13, 2021, 09:14:59 am
Komunikat jest zwracany przez serwer Poczty Polskiej, więc to po ich stronie nie dochodzi do zapisania listu.
Może to być związane ze szczytem paczkowym i jakimiś problemami połączenia Poczta Polska - Allegro.
Jednak to tylko domysły i odpowiedzi może udzielić tylko wsparcie Poczty Polskiej.
Ze strony użytkownika API nie da się pominąć tego problemu. Trzeba czekać aż pracownicy Poczty Polskiej usunął przyczynę po swojej stronie.
Jeżeli po kilku próbach potwierdzania listu da się utworzyć przesyłkę  z tymi samymi danymi to dodatkowo potwierdza, że problem leży po stronie API Poczty Polskiej.
Tytuł: Odp: 81095: Wystąpił błąd przy potwierdzaniu powiązania przesyłki z zamówieniem Alleg
Wiadomość wysłana przez: Piotr w Grudzień 13, 2021, 10:48:11 am
Wg informacji od wsparcia Poczty Polskiej problem w dniu dzisiejszym nie powinien już występować.