Autor Wątek: Informacja dotycząca Elektronicznego nadawcy- wdrożenie wersji 11.0  (Przeczytany 4157 razy)

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 322
Przekazujemy Państwu informację dotyczącą zaplanowanej aktualizacji Elektronicznego Nadawcy Poczty Polskiej:

Cytuj
Informujemy, że w dniu 28/29.12.2020 r. w godzinach 23:00-06:00 planowane jest wdrożenie nowej wersji systemu Elektroniczny Nadawca 11.0.0. Zakres zmian wersji będzie miał wpływ na funkcjonalności dostępne za pomocą WebAPI od 1 stycznia 2021 r., kiedy włączona zostanie wymagalności deklaracji celnych dla paczek jak i listów zagranicznych, wersja poza zmianami wymienionymi poniżej zawiera również poprawki i modyfikacje wewnętrzne.

W trakcie wdrożenia nowej wersji system nie będzie dostępny dla użytkowników.

Zmiany widoczne dla klientów:
  • Nowe usługi dodatkowe do przesyłki Pocztex Kurier 48 (możliwości przygotowania przesyłek z nowymi usługami dostępne będzie od 1 stycznia 2021 r.);
  • Ograniczenia dla usługi Wielopaczkowość do 10 sztuk;
  • dodano nowy atrybut dla przesyłek listowych zagranicznych „Zawartość”;
  • zmodyfikowano sposób deklaracji atrybutu „Zawartość” dla przesyłki Global Express;
  • Zmiany w przesyłce paletowej, wdrożenie godzin granicznych składania zleceń;
  • zmiana ilości znaków w opisie reklamacji (1000 znaków);
  • zmiana w sposobie generowania kodu kreskowego dla przesyłek listowych co ma poprawić wydruki na drukarkach o małej rozdzielczości i etykieciarkach termicznych;
  • optymalizacja wyszukiwarki przesyłek w interfejsie FrontOffice (www);
  • rozwiązanie problemu związanego z kasowaniem/zastępowaniem opisu przesyłki;
  • dodano tytuł dokumentu „KSIĄŻKA NADAWCZA” do generowanej z systemu książ ki nadawczej;
  • wprowadzono wykluczenie w przygotowaniu przesyłek z usługą „Wielopaczkowość” i „Niestandard”.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 22, 2020, 05:36:59 pm wysłana przez Piotr »