Zgłosiliśmy problem do Poczty Polskiej. Od wsparcia Poczty Polskiej dowiedzieliśmy się, że trwają pracę nad usunięciem tego problemu.
Jak tylko Poczta Polska wdroży poprawkę w Elektronicznym Nadawcy, to komunikat powinien przestać się pojawiać.
Przez to, że program nie ma dostępu do metody "setAktywnaKarta", to po przełączeniu konta i zamknięciu okna z komunikatem nie załadują się utworzone bufory zbiorów oraz placówki nadania.
Listę zbiorów można pobrać przyciskiem odświeżenia.
Nie da się jednak pobrać listy placówek nadania, przez co zamknąć zbiór można będzie tylko z poziomu Elektronicznego Nadawcy.
Jeżeli na koncie Elektronicznego Nadawcy zdefiniowanych jest wiele kart umowy, to nie da się obecnie ich zmieniać z poziomu Prostej Paczki.
Można próbować zmieniać kartę z poziomu aplikacji www EKN, wtedy w ProstejPaczce powinny być widoczne zbiory przypisane do karty wybranej w EKN.