Autor Wątek: Poczta Polska odbiór w punkcie błąd  (Przeczytany 662 razy)

Grzegorz

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
Witam jestem doświadczonym użytkownikiem sello i prostej paczki używam od 2 lat .

Mam problem średnio raz dziennie pojawia się błąd przy pobieraniu formularzy wysyłek
chodzi tylko o pocztę polską

zamiast pobrać wysyłkę "Poczta Polska odbiór w punkcie" pobiera "nie wybrano" przy ręcznej edycji
i zrobieniu paczki w programie Prosta Paczka pojawia mi się komunikat

"81096: W umowie na Allegro Dostawa wymagany jest sposób dostawy w ramach Allegro Dostawa."

i średnio raz dziennie takie coś się dzieje proszę o pomoc jak rozwiązać problem
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2019, 03:33:14 pm wysłana przez Tomek »

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1228
Rozbiłbym to na 2 problemy:

Formularz w Sello
Jeżeli w Sello nie przypisuje się właściwy sposób nadania (ten który został wybrany przez kupującego w Allegro) - to my tutaj nie będziemy w stanie pomóc.
Najlepiej byłoby to zgłosić na forum Sello.
Wydaje mi się że nie skończyła się synchronizacja dla danej transakcji, ale nie jestem specjalistą i mogę nie mieć racji.

Nadanie w PP2
Na przesłanym zrzucie w danych powiązania Allegro widzę identyfikator sposobu nadania: 10061.
Jest to identyfikator odpowiadający zwykłemu nadaniu Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch (Pocztex Kurier 48 z Odbiorem w punkcie) a nie Allegro Poczta Odbiór w punkcie.

Jaki sposób nadania wybrał kupujący na formularzu pozakupowym?

Jeżeli był to zwykły odbiór w punkcie, to trzeba byłoby użyć metody Poczta Pocztex kurier 48 z usługą odbiór w punkcie.
Jeżeli było to Allegro Poczta Odbiór w punkcie, to proszę spróbować usunąć identyfikator sposobu nadania pobrany z Sello (10061) i zatwierdzić.
Jak nie będzie tego identyfikatora to ProstaPaczka na dalszym etapie uzupełni identyfikatorem zgodnym z metodą eksportu ProstejPaczki.