ProstaPaczka2

ProstaPaczka2 => Sello => Wątek zaczęty przez: Piotr w Luty 28, 2020, 08:22:14 am

Tytuł: Nie znaleziono konta kuriera do którego ma być utworzona przesyłka
Wiadomość wysłana przez: Piotr w Luty 28, 2020, 08:22:14 am
(na podstawie zgłoszenia)
Przy próbie przygotowania listu pojawia mi się komunikat:
Cytuj
Nie znaleziono konta kuriera do którego ma być utworzona przesyłka
Mam ustawione mapowanie sposobów dostawy z Sello na rodzaje przesyłek w ProstejPaczce.

Co mogę zrobić?
Tytuł: Odp: Nie znaleziono konta kuriera do którego ma być utworzona przesyłka
Wiadomość wysłana przez: Piotr w Luty 28, 2020, 08:28:41 am
Komunikat oznacza, że dla przewoźnika u którego ProstaPaczka chce przygotować list przewozowy nie ma wprowadzonego konta dostępowego.
Aby rozwiązać ten problem należy dodać takie konto w zakładce przewoźnika.

Można to rozwiązać na dwa sposoby:

A. Przegląd zakładek przewoźników
1. Otwieramy kolejno zakładki każdego przewoźnika
2. Uruchamiamy konfigurację kont: zębatka -> KONTA
3. Sprawdzamy czy są wprowadzone konta dostępowe
4. Jeżeli ich nie ma to dodajemy

B. Sprawdzenie w mapowaniu
1. Uruchamiamy konfigurację mapowania SELLO -> zębatka -> PROGRAM -> MAPOWANIE. Opis można znaleźć w instrukcji: Mapowanie sposobów dostawy na przesyłki ProstaPaczka (https://instrukcja.prostapaczka.pl/sello-ust-mapowanie.html)
2. Sprawdzamy na jaki rodzaj przesyłki (metodę eksportu) zmapowany jest sposób dostawy, który stwarza problem
3. Wchodzimy na zakładkę przewoźnika którego dotyczy dana metoda eksportu
4. Wchodzimy w zębatka -> KONTA i uzupełniamy dane k konta dostępowego.

Po tych czynnościach sprawdzamy ponownie czy utworzy się przesyłka.