ProstaPaczka2
ProstaPaczka2 => Sello => Wątek zaczęty przez: bioires w Styczeń 20, 2020, 11:52:05 am
-
Witam,
Posiadam wersję PP2 v20.1.4.0 i Sello 1.33
Podczas tworzenia listów przewozowych zauważyłem, że numer komórkowy nie jest zaciągany z odpowiedniego miejsca. Stworzyłem przykładową paczkę i zauważyłem, że jakiej opcji bym nie użył to zawsze był zaciągany numer nie z adresu do wysyłki, tylko transakcji
-
Za chwilę wydajemy poprawkę.
Poinformujemy o niej w wątku: https://forum.prostapaczka.pl/index.php/board,8.0.html
-
No trochę to słabe... Zero informacji o występowanie takiego błędu z Waszej strony. Mam utworzonych/wysłanych kilkaset paczek z błędnym numerem kontaktowym, klienci nie odbiorą paczek, bo nie dostaną kodu na odpowiedni numer telefonu, złożą reklamację i to ja z własnej kieszeni będę musiał płacić za Wasz błąd...
-
Przepraszamy, za zaistniałą sytuację.
Wiemy, że do czegoś takiego nie powinno dojść.
O błędzie dowiedzieliśmy się dzisiaj rano i od razu zaczęliśmy przygotowywać poprawkę.
Staramy się na bieżąco usuwać problemy wynikające ze zmian wprowadzonych w wersji Sello 1.33.
Wersja z aktualizacją została opublikowana pod numerem v20.1.4.1: https://forum.prostapaczka.pl/index.php/topic,213.0.html
Każda wprowadzana poprawka / zmiana jest pokazywana na liście aktualizacji:
http://prostapaczka.pl/aktualizacje/
oraz na forum:
https://forum.prostapaczka.pl/index.php/board,8.0.html
Nie jest naszym celem ukrywanie niedoskonałości naszego oprogramowania.
Niestety w każdym oprogramowaniu błędy się zdarzają a konsekwencje ponoszone są przez ich użytkowników.
Postaramy się jeszcze bardziej przekierowywać komunikację na forum, aby takie problemy mogły być zauważane przez innych użytkowników wcześniej niż przed publikacją poprawionej wersji.
-
Dowiedzieliście się rano i kompletnie NIC o tym nie napisaliście? Jesteście poważni?!
Wasze zaniedbanie kosztowało mnie dzisiaj kilkaset złotych!
Większość to przesyłki Allegro Smart. Za ponowne wybicie poprawionych listów przewozowych Allegro nie zwróci mi kosztów.
Co więcej - dostaję właśnie telefony od klientów, że dostali przesyłki nie na dane do wysyłki, a na dane użytkownika! Podejrzewam, że też wiedzieliście o tym błędzie, ale też nikt nie raczył o tym napisać...
Tak w ogóle to ktoś testuję i sprawdza działanie "poprawek", czy wasz test polega na wypuszczeniu nowej wersji i czekanie aż użytkownicy zgłoszą błędy?!
No to wszystko to jest dramat!
-
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za problemy.
Zmienimy nasz sposób działania aby takie sytuacje nie powtarzały się w przyszłości.
-
Szykują się kolejne ważne zmiany w Sello.
Po szczegóły zapraszamy tu: https://forum.prostapaczka.pl/index.php/topic,229.0.html