Komunikat oznacza, że dla przewoźnika u którego ProstaPaczka chce przygotować list przewozowy nie ma wprowadzonego konta dostępowego.
Aby rozwiązać ten problem należy dodać takie konto w zakładce przewoźnika.
Można to rozwiązać na dwa sposoby:
A. Przegląd zakładek przewoźników1. Otwieramy kolejno zakładki każdego przewoźnika
2. Uruchamiamy konfigurację kont: zębatka -> KONTA
3. Sprawdzamy czy są wprowadzone konta dostępowe
4. Jeżeli ich nie ma to dodajemy
B. Sprawdzenie w mapowaniu1. Uruchamiamy konfigurację mapowania SELLO -> zębatka -> PROGRAM -> MAPOWANIE. Opis można znaleźć w instrukcji:
Mapowanie sposobów dostawy na przesyłki ProstaPaczka2. Sprawdzamy na jaki rodzaj przesyłki (metodę eksportu) zmapowany jest sposób dostawy, który stwarza problem
3. Wchodzimy na zakładkę przewoźnika którego dotyczy dana metoda eksportu
4. Wchodzimy w zębatka -> KONTA i uzupełniamy dane k konta dostępowego.
Po tych czynnościach sprawdzamy ponownie czy utworzy się przesyłka.