Autor Wątek: Zmieniony numer telefonu  (Przeczytany 3079 razy)

bioires

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 84
Witam,
Bardzo rzadko aczkolwiek zdarza się, że Prosta Paczka tworzy list przewozowy z numerem telefonu kompletnie nie wiadomo skąd zaciągniętym. Przykład zamieszczam w załączniku. Numer telefonu w programie Sello oraz w zakładce Zamówienia na portalu Allegro ma końcówkę 4070, natomiast po stworzeniu listu w PP widać numer stacjonarny z końcówką 9077.
Co może być tego przyczyną i jak zapobiegać tego typu sytuacją?
Pozdrawiam

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 322
Witam,
W PP2 -> PACZKI SELLO -> koło zębate -> KOMUNIKACJA Z SELLO -> USTAWIENIA SELLO jest sekcja USTALANIE TELEFONU. Z tego poziomu można wskazać PP2 skąd ma być brany numer telefonu. Dostępne miejsca, to: telefon z karty klienta, z adresu paczki, z adresu do wysyłki oraz z transakcji. Proszę sprawdzić jaką mają Państwo ustawioną opcję. Być może pobierają Państwo telefon z karty klienta w Sello - proszę sprawdzić czy w kartotece klientów nie ma numeru z końcówką 9077.