ProstaPaczka2

ProstaPaczka2 => Sello => Wątek zaczęty przez: bioires w Grudzień 15, 2020, 10:47:18 am

Tytuł: Zmieniony numer telefonu
Wiadomość wysłana przez: bioires w Grudzień 15, 2020, 10:47:18 am
Witam,
Bardzo rzadko aczkolwiek zdarza się, że Prosta Paczka tworzy list przewozowy z numerem telefonu kompletnie nie wiadomo skąd zaciągniętym. Przykład zamieszczam w załączniku. Numer telefonu w programie Sello oraz w zakładce Zamówienia na portalu Allegro ma końcówkę 4070, natomiast po stworzeniu listu w PP widać numer stacjonarny z końcówką 9077.
Co może być tego przyczyną i jak zapobiegać tego typu sytuacją?
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Zmieniony numer telefonu
Wiadomość wysłana przez: Tomek w Grudzień 15, 2020, 11:40:45 am
Witam,
W PP2 -> PACZKI SELLO -> koło zębate -> KOMUNIKACJA Z SELLO -> USTAWIENIA SELLO jest sekcja USTALANIE TELEFONU. Z tego poziomu można wskazać PP2 skąd ma być brany numer telefonu. Dostępne miejsca, to: telefon z karty klienta, z adresu paczki, z adresu do wysyłki oraz z transakcji. Proszę sprawdzić jaką mają Państwo ustawioną opcję. Być może pobierają Państwo telefon z karty klienta w Sello - proszę sprawdzić czy w kartotece klientów nie ma numeru z końcówką 9077.