ProstaPaczka2
ProstaPaczka2 => Subiekt GT (Magazyn) => Wątek zaczęty przez: bioires w Kwiecień 21, 2020, 06:26:47 pm
-
Witam,
Mocno zastanawiam się nad zakupem i korzystaniem z Państwa moduły Subiekt GT Magazyn. Nie wiem tylko czy dobrze rozumiem jego pracę i czy faktycznie się mi przyda.
Obecnie cały proces przyjmowania zamówienia i wystawiania dokumentów wykonuję poprzez Sello. Następnie dzięki PP drukuję listy. Chciałbym korzystać z Państwa modułu głównie w celu wykorzystania listy magazynowej. Ta w Sello jest zbyt okrojona i nie pozwala między innymi na rozbicie kompletów na składniki, a jeżeli dobrze doczytałem to ta PP umożliwia takie działanie.
Nie wiem tylko w jaki sposób następuję utworzenie listy magazynowej w PP. Czy będę mógł wejść w zakładkę np. DPD i do wyznaczonych listów wydrukować listę magazynową, czy też listę magazynową będę drukował na podstawie dokumentów końcowych zawartych w Subiekcie?
-
Moduł ten bazuje na danych Subiekta GT a nie Sello, wiec wymagane byłoby aby najpierw były utworzone dokumenty w Subiekcie.
Listy magazynowe mogą bazować na ZK, WZ czy też dokumentach sprzedaży.
Do przygotowania list jest odrębna zakładka.
Przykładowy zrzut jest w instrukcji: https://instrukcja.prostapaczka.pl/Subiekt-gt-magazyn-opis.html
Trzeba w nią wejść, wyświetlić dokumenty i wydrukować dla nich listę magazynową.
W większych wersjach można zautomatyzować że wystarczy wcisnąć przycisk a program sam wybierze "najważniejsze" dokumenty i wydruku wydrukuje dla nich listę magazynową.
Zawsze zalecamy najpierw wypróbowanie :)
Proszę napisać na office... to wygenerujemy klucze testowe.
-
Ogromnie dziękuję za szybką odpowiedź.
Mam jeszcze tylko jedno pytanie - czy do tworzenia list magazynowych będę potrzebował Sfery dla Subiekta?
-
Jeżeli wystarczy sam wydruk listy magazynowej to sfera nie będzie potrzebna.
Pobieramy dane bezpośrednio z bazy Subiekta GT.
Sfera na ten moment jest używana w akcjach zmiany flagi na dokumencie lub wydruku dokumentu (po nadaniu jakiegoś statusu)