W wersji v23.1.2 dodaliśmy mechanizm automatycznego wysłania powiadomienia z załączonym dokumentem sprzedaży, po zrealizowaniu zamówienia przez ProstąPaczkę.
Opcja jest możliwa do użycia w wersji PRO.
KonfiguracjaAby dało się uruchomić funkcjonalność należy:
1. Dodać szablon powiadomienia do dokumentu w module POWIADOMIENIA:
https://forum.prostapaczka.pl/subiekt-gt/wysylka-faktur-z-subiekta-gt-w-formie-elektronicznej/UWAGA! przy konfiguracji zalecamy aby na początku jako odbiorcę wstawić swój adres email.
2. Włączyć opcję w ustawieniach realizacji zamówienia i wybrać zdefiniowany szablon powiadomienia:
PP2 - SUBIEKT GT - ikona zębatki - PROGRAM - REALIZACJA
Użycie Po włączeniu funkcji dokument będzie wysyłany zawsze po zrealizowaniu zamówienia, niezależnie od tego czy realizacja odbywa się w procesie przygotowania listu, uruchamiana jest z menu kontekstowego dokumentu czy używana jest funkcja realizacji zbiorczej.
W procesie przygotowania listu wygląda to tak:
uruchomienie -> kompletacja -> realizacja -> wysłanie dokumentu sprzedaży -> przygotowanie listu.
Jakie dokumenty są wysyłane?Moduł realizacji może realizować różne typy dokumentów, ale wysyłane będą tylko niektóre z nich:
- paragon imienny (PAI)
- faktura sprzedaży (FS)
- faktura sprzedaży detalicznej (FSd)
Pozostałe dokumenty będą ignorowane.