Autor Wątek: Błąd 0x8004132B  (Przeczytany 2993 razy)

Wojtek

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 7
Pokazuje się nam następujący komunikat. Prosimy o pomoc.

Wystąpił nieoczekiwany wyjątek
Treść komunikatu: Wyjątek od HRESULT: 0x8004132B
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2020, 09:50:01 am wysłana przez Piotr »

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 314
To jest błąd sfery GT.

Cytuj
0x8004132B - Wybrany użytkownik nie znajduje się w bazie danych podmiotu.

Proszę sprawdzić czy w zakładce SUBIEKT GT -> zębatka -> KOMUNIKACJA Z SUBIEKT GT -> SFERA GT jest podany prawidłowy użytkownik do komunikacji ze sferą.
Czasami Sfera nie pozwala na operację jak użytkownik ma ograniczone uprawnienia - najlepiej spróbować na pełnym koncie.
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2020, 08:39:29 am wysłana przez Piotr »

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Zdarzało się też że problem występował przy pierwszym uruchomieniu na danym stanowisku, wtedy pomaga uruchomienie programu  "jako Administrator":
Prawym przyciskiem myszy na skrócie -> wybrać opcję "Uruchom jako Administrator".

Ostatecznością jest przeinstalowanie Subiekta GT na danym stanowisku - to rozwiązanie też czasami pomaga.