ProstaPaczka2

ProstaPaczka2 => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Wojtek w Listopad 26, 2018, 10:33:18 am

Tytuł: Błąd 0x8004132B
Wiadomość wysłana przez: Wojtek w Listopad 26, 2018, 10:33:18 am
Pokazuje się nam następujący komunikat. Prosimy o pomoc.

Wystąpił nieoczekiwany wyjątek
Treść komunikatu: Wyjątek od HRESULT: 0x8004132B
Tytuł: Odp: Błąd 0x8004132B
Wiadomość wysłana przez: Tomek w Listopad 26, 2018, 11:00:26 am
To jest błąd sfery GT.

Cytuj
0x8004132B - Wybrany użytkownik nie znajduje się w bazie danych podmiotu.

Proszę sprawdzić czy w zakładce SUBIEKT GT -> zębatka -> KOMUNIKACJA Z SUBIEKT GT -> SFERA GT jest podany prawidłowy użytkownik do komunikacji ze sferą.
Czasami Sfera nie pozwala na operację jak użytkownik ma ograniczone uprawnienia - najlepiej spróbować na pełnym koncie.
Tytuł: Odp: Błąd 0x8004132B
Wiadomość wysłana przez: Piotr w Styczeń 15, 2020, 09:59:28 am
Zdarzało się też że problem występował przy pierwszym uruchomieniu na danym stanowisku, wtedy pomaga uruchomienie programu  "jako Administrator":
Prawym przyciskiem myszy na skrócie -> wybrać opcję "Uruchom jako Administrator".

Ostatecznością jest przeinstalowanie Subiekta GT na danym stanowisku - to rozwiązanie też czasami pomaga.