ProstaPaczka2

ProstaPaczka2 => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Piotr w Marzec 18, 2020, 08:04:19 pm

Tytuł: Exception from HRESULT: 0x80041329
Wiadomość wysłana przez: Piotr w Marzec 18, 2020, 08:04:19 pm
(na podstawie zgłoszenia)
Przy realizacji zamówienia na dokument sprzedaży wyświetlany jest cały czas komunikat błędu:

Cytuj
PT: Exception from HRESULT: 0x80041329

Co jest nie tak?
Tytuł: Odp: Exception from HRESULT: 0x80041329
Wiadomość wysłana przez: Piotr w Marzec 18, 2020, 08:09:33 pm
Jest to błąd zwracany przez Sferę dla Subiekta GT.
W dokumentacji jest on opisany:
Cytuj
0x80041329 Nieudana próba zalogowania do serwera.

Przy połączeniu za pomocą Sfery podajemy dane połączenia do Subiekta GT wpisane w ProstejPaczce oraz dane użytkownika.
Tutaj najwidoczniej Subiektowi te dane nie odpowiadają.

W pierwszej kolejności należy spróbować w PP ustawić dane do połączenia takie same jak w ustawieniach programu serwisowego dla Subiekta GT.
Dane do połączenia można zmienić w:
PP -> SUBIEKT GT -> zębatka -> KOMUNIKACJA Z SUBIEKT GT -> POŁĄCZENIE

Czasami taki problem może występować w przypadku wykorzystywania w połączeniu do bazy autentykacji Windows zamiast użytkownika bazy danych.