ProstaPaczka2
ProstaPaczka2 => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Piotr w Marzec 18, 2020, 08:04:19 pm
-
(na podstawie zgłoszenia)
Przy realizacji zamówienia na dokument sprzedaży wyświetlany jest cały czas komunikat błędu:
PT: Exception from HRESULT: 0x80041329
Co jest nie tak?
-
Jest to błąd zwracany przez Sferę dla Subiekta GT.
W dokumentacji jest on opisany:
0x80041329 Nieudana próba zalogowania do serwera.
Przy połączeniu za pomocą Sfery podajemy dane połączenia do Subiekta GT wpisane w ProstejPaczce oraz dane użytkownika.
Tutaj najwidoczniej Subiektowi te dane nie odpowiadają.
W pierwszej kolejności należy spróbować w PP ustawić dane do połączenia takie same jak w ustawieniach programu serwisowego dla Subiekta GT.
Dane do połączenia można zmienić w:
PP -> SUBIEKT GT -> zębatka -> KOMUNIKACJA Z SUBIEKT GT -> POŁĄCZENIE
Czasami taki problem może występować w przypadku wykorzystywania w połączeniu do bazy autentykacji Windows zamiast użytkownika bazy danych.