ProstaPaczka2

ProstaPaczka2 => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Piotr w Kwiecień 01, 2020, 04:15:00 pm

Tytuł: Nie pobiera się numer telefonu
Wiadomość wysłana przez: Piotr w Kwiecień 01, 2020, 04:15:00 pm
(na podstawie zapytania)
Na karcie kontrahenta w Subiekcie GT mam uzupełniony numer telefonu.
Przy tworzeniu listu przewozowego do dokumentu z tym kontrahentem numer telefonu nie jest brany na list.
Co może być nie tak?
Tytuł: Odp: Nie pobiera się numer telefonu
Wiadomość wysłana przez: Piotr w Kwiecień 01, 2020, 04:18:57 pm
Proszę się upewnić że numer telefonu w zakładce Adresy na karcie kontrahenta jest oznaczony jako podstawowy.
Tytuł: Odp: Nie pobiera się numer telefonu
Wiadomość wysłana przez: Tomek w Kwiecień 03, 2020, 12:52:45 pm
<ciąg dalszy zgłoszenia mailowego>
Rozumiem ale co w takiej sytuacji, kiedy mamy dwa numery telefonu. PP2 nie pobiera żadnego. Czy nie powinno być tak że powinno pobrać podstawowy?

Dopisek od LC Soft:
Na załączonym do maila zrzucie ekranu widać dwa numery telefonu i żaden z nich nie jest oznaczony jako podstawowy. Jeden z nich ma nazwę "Telefon podstawowy", drugi "Telefon z adresu dostawy".
Tytuł: Odp: Nie pobiera się numer telefonu
Wiadomość wysłana przez: Tomek w Kwiecień 03, 2020, 12:53:17 pm
W Państwa przypadku oznaczenie "Telefon podstawowy" jest nazwą kontaktu. U innego użytkownika może to być "Telefon podstawowy klienta" lub "Tel. Podst". Po nazwie kontaktu nie jesteśmy w stanie stwierdzić który telefon jest podstawowy, więc nie pobieramy żadnego. Do oznaczenia telefonu jako podstawowy Subiekt przewidział specjalną właściwość i wszyscy musimy z niej korzystać.