Autor Wątek: Nie pobiera się numer telefonu  (Przeczytany 1505 razy)

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
(na podstawie zapytania)
Na karcie kontrahenta w Subiekcie GT mam uzupełniony numer telefonu.
Przy tworzeniu listu przewozowego do dokumentu z tym kontrahentem numer telefonu nie jest brany na list.
Co może być nie tak?

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Proszę się upewnić że numer telefonu w zakładce Adresy na karcie kontrahenta jest oznaczony jako podstawowy.

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 313
<ciąg dalszy zgłoszenia mailowego>
Rozumiem ale co w takiej sytuacji, kiedy mamy dwa numery telefonu. PP2 nie pobiera żadnego. Czy nie powinno być tak że powinno pobrać podstawowy?

Dopisek od LC Soft:
Na załączonym do maila zrzucie ekranu widać dwa numery telefonu i żaden z nich nie jest oznaczony jako podstawowy. Jeden z nich ma nazwę "Telefon podstawowy", drugi "Telefon z adresu dostawy".

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 313
W Państwa przypadku oznaczenie "Telefon podstawowy" jest nazwą kontaktu. U innego użytkownika może to być "Telefon podstawowy klienta" lub "Tel. Podst". Po nazwie kontaktu nie jesteśmy w stanie stwierdzić który telefon jest podstawowy, więc nie pobieramy żadnego. Do oznaczenia telefonu jako podstawowy Subiekt przewidział specjalną właściwość i wszyscy musimy z niej korzystać.