ProstaPaczka2

ProstaPaczka2 => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Piotr w Luty 18, 2020, 10:22:13 am

Tytuł: Odmowa dostępu. (Wyjątek od HRESULT: 0x80070005 (E_ACCESSDENIED))
Wiadomość wysłana przez: Piotr w Luty 18, 2020, 10:22:13 am
Przy wykonywaniu operacji na Sferze dla Subiekta GT (np. realizacji zamówienia, wydruku dokumentu, zapisaniu numeru listu do Subiekta GT) może pojawiać się komunikat

Cytuj
Odmowa dostępu. (Wyjątek od HRESULT: 0x80070005 (E_ACCESSDENIED))

Może on oznaczać, że użytkownik wprowadzony w ustawieniach dostępu do Sfery  (https://instrukcja.prostapaczka.pl/SubiektGT-ust-sfera-gt.html) nie ma odpowiednich uprawnień do wykonywania danej operacji.
W pierwszej kolejności aby upewnić się że to jest przyczyną zalecamy nadanie pełnych uprawnień dla tego użytkownika (albo podanie użytkownika z pełnymi uprawnieniami), a później dochodzi do uprawnienia, które może powodować problem.