Zaznaczając 10 dokumentów ZK do realizacji na osobnych LP, w momencie gdy program napotka brak towaru, to:
1. Pojawia się dokument sprzedaży - wiadomo, SGT nie może go zapisać z powodu braku towaru - niestety dokument ten nie est utrzymywany na wierzchu. Chowa się z oknem PP2 przez co nie od razu wiadomo, że się wyświetlił. Da się jakoś wymusić, żeby był przed PP2?
2. Gdy napotka taki dokument do którego brakuje towaru, klikniemy "Anuluj" przy zapisie dokumentu sprzedaży, otrzymujemy komunikat, że export został wstrzymany przez użytkownika. Czy PP2 nie powinien pójść dalej i próbować realizacji kolejnych dokumentów z tych 10 zaznaczonych? Jeśli już na pierwszym dokumencie PP2 spotka brak towaru, to kolejne 9 pozostanie niezrealizowane.
3. Mam możliwość sterowania kolejnością wydruków? Zapisuje listę z dokumentami po kolumnie ID, żeby u góry były najstarsze dokumenty. Po zaznaczeniu całej listy, drukuje od najmłodszego dokumentu zamiast od najstarszego. Prowadzi to do sytuacji, gdzie zrealizuje ZK z dzisiaj ale może zabraknąć towaru do ZK z piątku.