Autor Wątek: Możliwy błąd podczas ustalania wartości pobrań  (Przeczytany 1773 razy)

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 314
Dostaliśmy zgłoszenie, że dla dokumentów nexo realizowanych ze skanu może się nie naliczać pobranie na liście przewozowym. Z naszych ustaleń wynika, że problem dotyczy wyłącznie listów realizowanych poprzez zeskanowanie skanerem numeru dokumentu lub numeru oryginału w polach NR ORYG i NR DOK. Pozostałe tryby pracy (eksport realizowany prawym klawiszem myszy lub przyciskiem PRZYGOTUJ POJEDYNCZE) działają poprawnie.

Jeśli ktoś z Państwa korzysta ze skanerów w połączeniu z zakładką SUBIEKT NEXO, prosimy o ostrożność i sprawdzanie czy pobrania zostały naliczone.

Pracujemy nad poprawką. O wydaniu nowej wersji poinformujemy standardowymi kanałami, a także w osobnym poście w tym wątku.

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
W najnowszej wersji v20.3.0 uspójniliśmy przygotowanie listu na podstawie skanu:
- numeru dokumentu
- numeru oryginału
aby pobieranie dokumentów wyglądało tak samo jak przy przygotowaniu listów z poziomu zestawienia.

Jeżeli wykorzystywane są powyższe funkcje to prosimy bardzo o aktualizację ProstejPaczki do najnowszej wersji.