Autor Wątek: Obsługa zamówień z realizacją a zatrzymanie na przygotowaniu listu  (Przeczytany 1829 razy)

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
(na podstawie zgłoszenia)
Działam w tej chwili w ten sposób:
1. Do ProstejPaczki pobierane są tylko zamówienia niezrealizowane.
2. w ProstejPaczce uruchamiamy proces,
3. Weryfikujemy kompletność
4. Realizowane jest zamówienie
5. Wystawiany jest list przewozowy

Problem występuje w przypadku gdy przewoźnik odrzucił przygotowanie listu z powodu błędów adresowych (np. niepoprawny kod pocztowy).
Musimy wtedy skonsultować to z zamawiającym, więc przerywamy proces.

W Subiekcie nexo zamówienie takie jest już zrealizowane.
W ProstejPaczce go nie widać bo jest już zrealizowane.
Musimy to pilnować sami bo tego nikt nie widzi.

Można coś poradzić w takiej sytuacji?

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Można włączyć pobieranie wszystkich ZK i zbudować filtr na zestawieniu wyświetlający tylko zamówienia bez podanego numeru listu.
Wtedy będą wyświetlane zamówienia zrealizowane bez listu oraz niezrealizowane bez listu.

Gdy problem z adresem zostanie wyjaśniony to operator będzie mógł wyświetlić listę zamówień, odnaleźć je i uruchomić ponownie przygotowanie listu.

O zarządzaniu zestawieniami można przeczytać w instrukcji: https://instrukcja.prostapaczka.pl/ZarzadzanieZestawieniami.html